sunnuntai 2. lokakuuta 2016

Huhuu, onko siellä enää ketään?


Tuli vietettyä ihan kunnollinen blogaustauko aivan suunnittelematta ja yllättäen. Työnantaja ilahdutti taas jokakeväisillä yt-neuvotteluilla, jotka stressasivat mukavasti vielä muutaman kuukauden niiden päättymisen jälkeenkin kaikkine muutoksineen. Sitten ajattelin, että edellisestä postauksesta on niin kauan, että "en mä enää kehtaa sinne kirjoittaa". No, yritän nyt kuitenkin.




Sardinia



Huhtikuun ja tämän hetken välillä olen viettänyt kaksi kesälomaa; toisen Sardiniassa ja toisen Suomen Lapissa. Olen kärsinyt selkäkivuista viisi kuukautta, jonka takia treenaaminen on ollut minimaalista.






Pyhä-Nattanen




Urho Kekkosen kansallispuisto



Olen käynyt Tallinnassa ainakin kaksi kertaa. Mökkeillyt. Hankkinut uuden kameran ja objektiivin. Ostanut aika paljon lankaa. Järjestänyt yhden hyvin leikkimielisen partiotaitokisahkon.



Kansalliskirjasto




Kiasma

Ryt Bryk Emmassa



Käynyt katsomassa taidenäyttelyitä. Käynyt kansalliskirjastossa pitkästä aikaa. Matkustanut höyryjunalla Porvooseen.



Höyryjunalla Porvooseen



Äidin mökillä




Tallinna


Olen mä neulonutkin. Täytyy kaivella kuvia ja muistella mitäs sitä on tullut tehtyä. Sitten voin kertoa teillekin.





3 kommenttia:

  1. Mä oon ainakin yhä täällä tallessa. :D

    VastaaPoista
  2. Täällä ollaan - vaikka aika harvakseltaan! Mut kyllä ainaskin parin viikkon välein on blogikierros tullut tehtyä. Ihania kuvia tässä postauksessa.

    VastaaPoista