torstai 27. elokuuta 2015

Liebster


Sain Sannalta Sudrana-blogista tällaisen juttusen. Tarkoitettu blogeille, joilla on alle 200 seuraajaa. Minähän en kovin tarkkaan seuraa, kuinka moni minua seuraa. Enimmäkseen blogi on tarkoitettu itselle muistikirjaksi, vaikka tiedän kyllä, että kyllä täällä joku käy minun höpinöitäni lueskelemassa ja se on kiva juttu!






11 Sannan päättämää kysymystä ja vastaukseni niihin.

1. Onko sinulla toista nimeä ja pidätkö siitä?
Onhan minulla. Toisesta nimestäni käytiin taistelu. Äiti olisi halunnut antaa oman äitinsä toisesta nimestä lyhyemmän version, mutta isäni ei siihen suostunut, vaan sain nimestä vieläkin lyhennetyn version. Itse olisin tykännyt enemmän siitä äidin valinnasta, mutta eipä tuolla toisella nimellä nyt suurta väliä ole. En tykkää, enkä inhoa.

2. Mikä on varhaisin lapsuusmuistosi?
Muistan juosseeni isän perässä asemalle päin. Isä käveli aina niin nopeasti, että mukana pysyäkseni minun oli juostava. Mitään hajua ei ole siitä, kuinka vanha olisin ollut. 

3. Syötkö jouluruokia ja mikä on suosikkisi?
Syön joitain, suosikki on graavilohi.

4. Mikä on lempikasvisi Suomen luonnossa?
Herkkutatti tai suppilovahvero..... sanon suppilovahvero!

5. Mitä kuulet juuri nyt?
Tuulen huminaa ja auton käyntiääntä.

6. Kerro joku muisto ala-aste-ajoilta.
Kuudennella luokalla palasin tunnille vessassa käytyäni, kun koulun katto romahti siihen kohtaan, mistä olin juuri kävellyt. Onneksi kaikki oppilaat olivat luokissa tunneilla. Oli jännä päivä, kun palomiehet tulivat paikalle.

7. Millainen on suhteesi elokuuhun?
Elokuu on lempikuukausiani. Useimmiten olen kesälomalla elokuussa, pimeät illat on ihania!

8. Mikä käsityötarvike on sinua lähinnä juuri nyt?
Sukkapuikot, jotka ovat kiinni keskeneräisessä sukkakutimessa.

9. Kerro tilanteesta, jossa tunsit voittaneesi itsesi.
Muutama kesä sitten osallistuin ensimmäiseen kuntoajooni. Hermostutti ihan kamalasti jo paljon etukäteen. Maaliin päästyäni olin tyytyväinen ja onnellinen sekä siitä, että olin uskaltanut osallistua että siitä, että jaksoin maaliin saakka.

10. Mukavin mahdollinen asu?
Näillä lämpötiloilla lyhythihainen ja -lahkeinen trikoohaalari.

11. Onko sinulla Suurta Toivetta?
Eipä taida tällä hetkellä olla. Olen vähän huono haaveilemaan ja toivomaan.

Kiitos Sudranalle osoituksesta! 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti